مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-12بين الملل

تندباد و تگرگ هایی بزرگ تر از توپ تنیس درانتظار 40میلیون آمریکایی


کارشناسان هواشناسی امروز(دوشنبه) برای بیش از 40 میلیون آمریکایی درباره وقوع طوفان و گردبادهای شدید و بارش تگرگ هشدار صادر کردند.

- کارشناسان هواشناسی امروز(دوشنبه) برای بیش از 40 میلیون آمریکایی درباره وقوع طوفان و گردبادهای شدید و بارش تگرگ هشدار صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ای بی سی، کارشناسان هواشناسی آمریکا با صدور هشدار طوفان و گردباد برای بیش از 40 میلیون نفر در این کشور، از احتمال وقوع بادهایی ویرانگر با سرعتی معادل 70 مایل بر ساعت(حدود 113 کیلومتر بر ساعت) و بارش تگرگ در این کشور خبر داد.

به گفته هواشناسان، آمریکایی ها از دِنور و دالاس تا کلمبوس با خطر این بادهای ویرانگر و بارش تگرگ هایی به قطر بیش از 2اینچ(5 سانتیمتر/ حدودا به اندازه یک توپ تنیس) روبه رو هستند.

همچنین تگرگ هایی با اندازه متوسط و بزرگ و بادهای مخرب نیز برای ساحل شرقی آمریکا پیش بینی شده و وقوع طوفان های شدید در مرکز تگزاس و شنال غربی فلوریدا نیز محتمل است.

علاوه بر این، این تندبادها عصر امروز به سمت فیلادلفیا و نیویورک حرکت خواهند کرد.

همچنین بخش هایی از مرکز و جنوب ایالت تگزاس با افزایش دما مواجه خواهند شد که به گفته هواشناسان سلامت مردم را به شدت تحت الشعاع قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندباد و تگرگ هایی بزرگ تر از توپ تنیس درانتظار 40میلیون آمریکایی

تندباد و تگرگ هایی بزرگ تر از توپ تنیس درانتظار 40میلیون آمریکایی