مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:552023-06-21اقتصادي

حضور وزیر اقتصاد در اجلاس صندوق اوپک پس از 4 سال


جمهوری اسلامی ایران بعد از چهار سال در سطح وزیر در اجلاس صندوق اوپک شرکت کرد؛ هم در خود اجلاس نقش فعالی ایفا کردیم و هم در حاشیه اجلاس از فرصت گفت و گوهای دو طرفه با وزرای اقتصادی کشورهای عضو صندوق استفاده شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از وزارت اقتصاد، سیداحسان خاندوزی در حاشیه شرکت در چهل و چهارمین اجلاس سالانه صندوق اوپک اظهار کرد: این اجلاس که با حضور وزرای اقتصادی کشورهای عضو برگزار می شود، فرصتی بسیار مهم برای تبادل نظر و تعیین تکلیف پروژه های سرمایه گذاری صندوق اوپک است، برای اینکه کشورها بتوانند در حوزه سرمایه گذاری و پروژه های عمرانی از این سرمایه گذاری ها استفاده کنند.

وی یادآور شد: شعار امسال صندوق تمرکز بر دو هدف ویژه است؛ اول هدف تاب آوری اقتصادی کشورها که در مقابل شوک هایی که به اقتصاد وارد می شود، مقاوم باشند و دوم هم مسئله عدالت و برابری در حوزه اجتماعی داخل کشورها است که وضعیت توزیع درآمد و دسترسی گروه های فقیر و ضعیف را بهبود ببخشد.

وزیر اقتصاد افزود: از آنجا که هر دو سیاست با توجه به این که جزو تدابیر جدی مورد تاکید رییس جمهور بود، ما هم با نگاه کاملا فعالانه در اجلاس شرکت کردیم و امیدواریم که نتیجه این اجلاس و مصوب شدن پروژه های سرمایه گذاری کمک کند به اینکه کشورهای همسایه ما هم به عنوان دستور کار اصلی دیپلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور وزیر اقتصاد در اجلاس صندوق اوپک پس از 4 سال

حضور وزیر اقتصاد در اجلاس صندوق اوپک پس از 4 سال