مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 11:012023-06-18اقتصادي

آمادگی «پاوه» برای بازگشایی مرز شوشمی به روی مسافران خارجی و داخلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، براساس توافقات صورت گرفته در نشست اخیر استانداران کرمانشاه و حلبچه عراق و اهمیت راه اندازی سایت مسافری مرز شوشمی در موعد مقرر، مقدمات بازگشایی مرز مسافری شوشمی در حال فراهم شدن است تا ان شاءالله در عید قربان شاهد تردد مسافر از این مرز باشیم.

در ادامه پیگیری ها برای فراهم کردن مقدمات بازگشایی سایت موقت مسافری شوشمی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان در حال توسعه است.

 ابراهیم شهریاری، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه با ضمن تشریح آخرین وضعیت این سایت و پایانه مسافری، افزود: انجام عملیات خاکبرداری برای توسعه فضای سایت موقت مسافربری پایانه مرزی شوشمی به ایستگاه پایانی رسیده است.

وی افزود: با اتمام حجم 25 هزار متر مکعبی خاکبرداری این سایت به سرعت عملیات اجرای بیس و آسفالت آن انجام و سپس کانکس ها نصب می شود.

که مطابق برنامه زمان بندی ان شاءالله این سایت برای ورود و خروج مسافر از روز عید سعید قربان آماده می شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوهگفت: برای انجام عملیات سنگین و 25هزار متر مکعبی خاکبرداری در زمینی با محیط سخت و سنگی از سه دستگاه بیل مکانیکی چکش دار، دو دستگاه لودر و یک دستگاه بلدوزر سنگین و نیز هفت دستگاه کامیون برای حمل و تخلیه استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی «پاوه» برای بازگشایی مرز شوشمی به روی مسافران خارجی و داخلی

آمادگی «پاوه» برای بازگشایی مرز شوشمی به روی مسافران خارجی و داخلی