مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-08سياسي

ادارات کم کار در اجرای قانون جوانی جمعیت به دستگاه قضایی معرفی می شوند


هر اداره و سازمانی که به وظیفه قانونی خود در موضوع جوانی جمعیت و حمایت از فرزندآوری عمل نکند به دستگاه قضایی و سازمان بازرسی کشور معرفی می شود.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: هر اداره و سازمانی که به وظیفه قانونی خود در موضوع جوانی جمعیت و حمایت از فرزندآوری عمل نکند به دستگاه قضایی و سازمان بازرسی کشور معرفی می شود.

سید محمدهادی احمدی طباء، صبح امروز(پنجشنبه، 18 خرداد) در کارگروه جوانی جمعیت شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: موضوع فرزندآوری و جوانی جمعیت نیازمند یک کار فرهنگی است که مجموعه دستگاه های دولتی باید از نفوذ دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی که بین مردم ایجاد کرده است جلوگیری کنند.

وی افزود: رسانه های شهرستان اردستان در حوزه فرهنگ سازی فرزندآوری و جوانی جمعیت با توجه به اینکه این موضوعات اولویت نظام و کشور است یک وظیفه انقلابی دارند.

رسانه هایی که دغدغه نظام و کشور را دارند باید بیش از وضعیت کنونی تلاش کنند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه قانون به صراحت از طرح جوانی جمعیت حمایت کرده است و همه ملزم به اجرای آن هستیم، تصریح کرد: هر اداره و ارگانی که به وظیفه قانونی خود در موضوع جوانی جمعیت و حمایت از فرزندآوری عمل نکند به دستگاه قضایی و سازمان بازرسی کشور معرفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات کم کار در اجرای قانون جوانی جمعیت به دستگاه قضایی معرفی می شوند

ادارات کم کار در اجرای قانون جوانی جمعیت به دستگاه قضایی معرفی می شوند