مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 10:252023-05-31اجتماعي

آرزوهای سبز یک محیط بان/خودروهای فرسوده چالش محیط بانی اصفهان است


مرتضی جوهری محیط بان پرتلاش اصفهانی است که خود را سال ها وقف حفاظت از محیط زیست و حیات وحش کرده؛ محیط بانی که تمام آرزوهایش محیط زیستی شده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها- ندا سپاهی: بعنوان یک محیط بان بزرگترین آرزویم حفظ مناطق و حیات وحش است تا فرزندانمان هم حیات وحش و طبیعت ایران را ببینند؛ متأسفانه با این پیشروی کارخانجات و جاده ها فکر نمی کنم چیزی برای آینده باقی بماند! آرزو می کنم اتفاق مثبت و خوبی بیافتد که این مناطق حفظ شود.

آنچه خواندید صحبت های محیط بانی است که از او می پرسم بزرگترین آرزویت در زندگی چیست و او بی ریا بدون اینکه مکث کند، از آرزوهای سبزش می گوید.

مرتضی جوهری سال ها در عرصه محیط بانی و حفظ طبیعت جان بر کف خدمت کرده و سختی های بسیاری را در این مسیر تحمل کرده است.

محیط بانی از آن شغل هایی است که بسیاری از ما چیز زیادی درباره آن نمی دانیم؛ زندگی در شرایط دوری از خانواده، کمین های طولانی مدت در سرما و گرما، روبرو شدن با خطراتی نظیر پرت شدن از کوه، مار گزیدگی و مانند آن و مهم تر از همه مجروح شدن و یا شهادت در رویارویی با شکارچیان، فقط بخشی از دشواری های یک محیط بان در انجام وظیفه است.

همه این سختی ها به خاطر عشق، علاقه و حفاظت از طبیعت و حیات وحش است و اگر غیر از این بود آنها عطای محیط بانی را به لقایش بخشیده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوهای سبز یک محیط بان/خودروهای فرسوده چالش محیط بانی اصفهان است

آرزوهای سبز یک محیط بان/خودروهای فرسوده چالش محیط بانی اصفهان است