مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-06اقتصادي

حمایت مالی از سوی سازمان ملل متحد برای انجام مطالعات ایمنی راه ها


شهریار افندی زاده در نشست مشترک مسئولان وزارت راه و شهرسازی با راسامیت رییس واحد حمل و نقل پایدار بخش حمل و نقل اسکاپ از آغاز فرآیند اجرایی و پیشبرد پروژه مطالعاتی مشترک با اسکاپ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهریار افندی زاده بیان داشت: طرح اولیه این پروژه از مدتها پیش آغاز و پس از تلاش و پیگیری دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه ها و تأمین منابع مالی پیش بینی شده در تفاهم نامه طرفین، وارد فاز اجرایی شد.

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی در نشست با رییس واحد حمل و نقل پایدار بخش حمل و نقل اسکاپ با مروری بر مراحل انجام طرح و وظایف هر یک از سازمان های مسئول در امر ایمنی و همچنین بانک اطلاعات تصادفات رانندگی، برنامه ریزی و انجام هماهنگی برای اتمام مطالعات تا پایان سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

افندی زاده بر چندجانبه بودن طرح و همکاری سازمان های مختلف مسئول عضو کمیسیون برای پیشبرد اهداف طرح تاکید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به موضوع تصادفات رانندگی به عنوان یکی از چالش های کشورها و جوامع مختلف، بیان داشت: اگر چه برخی از کشورهای پیش رو در امر ایمنی رانندگی گام های مؤثری برای کاهش تصادفات و کشته شدگان و جراحات شدید ناشی از آن برداشتند، اما همچنان این موضوع به عنوان یکی از عوامل تهدیدکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مالی از سوی سازمان ملل متحد برای انجام مطالعات ایمنی راه ها

حمایت مالی از سوی سازمان ملل متحد برای انجام مطالعات ایمنی راه ها