مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 07:252023-06-18اقتصادي

چطور با بیمه کردن بسته های پستی غرامت دریافت کنیم؟


طبق گفته مدیرعامل شرکت ملی پست در زمان ثبت مرسوله در پست، بیمه آن مشخص می شود؛ به عبارتی مشخص می کنند ارزش بسته چقدر است و درصورتی که تمایل داشته باشند می توانند آن را بیمه کنند و پس از این موضوع پست موظف است درصورت آسیب دیدن مرسوله غرامت آن را پرداخت کند.

- طبق گفته مدیرعامل شرکت ملی پست در زمان ثبت مرسوله در پست، بیمه آن مشخص می شود؛ به عبارتی مشخص می کنند ارزش بسته چقدر است و درصورتی که تمایل داشته باشند می توانند آن را بیمه کنند و پس از این موضوع پست موظف است درصورت آسیب دیدن مرسوله غرامت آن را پرداخت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با افزایش خریدهای آنلاین نقش خدمات پستی هم در زندگی افراد پررنگ تر و مهم تر شد و از سوی دیگر با شیوع همه گیری کرونا در ایران بسیاری از افراد ترجیح می دهند کالاها و ابزارهای مورد نیاز خود را در اینترنت جست و جو کنند و سفارش اینترنتی بدهند و دیگر نسبت به گذشته به مراجعه حضوری فروشگاه ها و خریدهای حضوری تمایل کمتری نشان می دهند.

اما در کنار همه موارد گفته شده مانند اطمینان به فروشگاه انتخاب شده و تأیید اصالت محصول و کالاها، نحوه حمل و نقل کالا هم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در شرایطی که شرکت ملی پست بیشتر مواقع نقش حمل و نقل کالاها را بر عهده داشته، اکنون خدمات پستی از نامه و قبوض کاغذی به مرسوله و کالا ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور با بیمه کردن بسته های پستی غرامت دریافت کنیم؟

چطور با بیمه کردن بسته های پستی غرامت دریافت کنیم؟