مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-08اقتصادي

خط تولید شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان با حضور رییس جمهور افتتاح شد+ فیلم


با حضور رییس جمهور خط تولید و مونتاژ جدید انواع خودروهای تجاری سبک و سنگین، کشنده و ون در مجموعه تراکتورسازی تبریز افتتاح شد.

- سعید پناهی مدیر عامل شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان در حاشیه این افتتاح در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد:  با حضور رییس جمهور خط تولید و مونتاژ جدید انواع خودروهای تجاری سبک و سنگین، کشنده و ون افتتاح  شد.

وی افزود: با حضور رییس جمهور خط تولید و مونتاژ جدید انواع خودروهای تجاری سبک و سنگین، کشنده و ون افتتاح شد و این خط در مساحت 10 هزار متر مربعی و با سرمایه گذاری 2هزار و 800 هزار میلیارد ریالی و برای تولید 4 هزار دستگاه انواع کامیونت، کشنده و ون ایجاد شده است.

پناهی برنامه تولید امسال این خط تولید را 500 دستگاه اعلام و اضافه کرد: این خط تولید در کمتر از 6 ماه تجهیز و راه اندازی شده و با ایجاد این خط برای 200 نفر به صورت مستقیم و بیش از 300 نفر به صورت غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است.

پناهی افزایش تنوع محصولات کامیونت از 6 تن به بالا که نیاز آن در کشور کاملا محسوس می باشد از مهمترین اهداف ایجاد این خط دانست و گفت: افزایش کیفیت تولیدات در این حوزه، افزایش تولید روزانه به 20 دستگاه، تلاش برای تنوع بخشی به تولیدات تراکتورسازی و خروج از تک محصولی در این واحد صنعتی و مهمتر از همه ایجاد اشتغال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط تولید شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان با حضور رییس جمهور افتتاح شد+ فیلم

خط تولید شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان با حضور رییس جمهور افتتاح شد+ فیلم