مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:352023-05-30سياسي

از دورکاری بانوان تا اهدای زمین رایگان


استاندار فارس در جمع شاغلین استانداری فارس که در یک سال گذشته ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده اند، گفت: پیشنهاد کرده ام بانوان شاغلی که متاهل اما بدون فرزند هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در راستای قانون خانواده و جوانی جمعیت و همزمان با دهه کرامت مراسم جشنی برای شاغلین استانداری، فرمانداری و بخشداری فارس که در یک سال گذشته ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده اند در حرم مطهر احمدبن موسی علیه السلام برگزار شد.

 استاندار فارس در این مراسم خطاب به زوج های جوان گفت: ازدواج به عنوان سنگ بنای اولیه خانواده محسوب می شود که زمینه بالندگی، پیشرفت و رشد اخلاقی همسران را ایجاد می کند.

 وی با تاکید بر اینکه شرع مقدس اسلام، به ازدواج عنایت و تاکید فوق العاده ای دارد، اظهار داشت: اسلام در مقوله ازدواج همه موانع را از پیش رو برداشته و همواره به ازدواج آسان، به هنگام و آگاهانه سفارش کرده است؛ این مهم در کلام و رفتار ائمه و بزرگان دین به وضوح یافت می شود.

 ایمانیه به اهمیت ازدواج از نظر دین اسلام نیز اشاره کرد و افزود: اساسی ترین تاکید اسلام بر ازدواج، بُعد انسان سازی این امر مهم است؛ محیط خانه و منزل، مکتب سازنده ای است که بسیاری از صفات پسندیده در آن شکل می گیرد که نتیجه آن در نهایت در اجتماع و جامعه نمود می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دورکاری بانوان تا اهدای زمین رایگان

از دورکاری بانوان تا اهدای زمین رایگان