مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:122023-05-31سياسي

هرمزگان رتبه اول کشفیات موادمخدر در کشور را دارد


با توجه به اینکه استان هرمزگان رتبه اول را کشفیات مواد مخدر دارد باید بخشی از این درآمدها به استان بازگردد و در استان جهت زیرساخت های درمان و نگهداری از معتادین متجاهر هزینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دوستی نماینده عالی دولت در استان هرمزگان امروز در دومین جلسه ی میز تصمیم استان که با حضور معاونین استاندار و دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس جهت بررسی مسائل، مشکلات و تصمیمات معطل بهزیستی استان برگزار شد، اظهارداشت: با توجه به اینکه استان هرمزگان رتبه اول را کشفیات مواد مخدر دارد باید بخشی از این درآمدها به استان بازگردد و در استان جهت زیرساخت های درمان و نگهداری از معتادین متجاهر هزینه شود.

  وی با اشاره به مشکلات موجود در مراکز ماده 16 بهزیستی، در مخالفت با پیشنهاد استفاده از سهم مشارکت اجتماعی صنایع برای تامین هزینه های جاری این مراکز افزود: نباید از مسئولیت های اجتماعی برای تامین هزینه های جاری استفاده شود بلکه باید مسئولیت های اجتماعی صرف کارهای ماندگار در استان شود تا برای مردم بماند.

  نماینده عالی دولت، در بررسی مسئله ی ناکافی بودن میزان ظرفیت کمپ ماده 16 بهزیستی استان، دستوراتی جهت تامین اعتبار توسعه و تجهیز مرکز شماره 2 نگهداری از معتادین متجاهر صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان رتبه اول کشفیات موادمخدر در کشور را دارد

هرمزگان رتبه اول کشفیات موادمخدر در کشور را دارد