مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-06ورزشي

برنامه عربستان: ارتقای لیگ فوتبال سعودی به رتبه 10 جهان


بنا بر آن چه در این بیانیه آمده، عربستان می خواهد از واگذاری باشگاه های ورزشی و به طور کلی خصوصی سازی آنها، به جهش های کیفی در رشته های مختلف ورزشی دست یابد و لیگ فوتبال این کشور نیز در میان 10 لیگ برتر جهان قرار بگیرد و درآمدهای آنها افزایش پیدا کند.

- ولیعهد عربستان از آغاز طرحی برای خصوصی سازی باشگاه های ورزشی این کشور و سرمایه گذاری هنگفت در آنها خبر می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس ترجمه شفقنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری آناتولی ترکیه (AA)، شاهزاده محمد بن سلمان ، ولیعهد عربستان سعودی بعد از ظهر امروز (دوشنبه) پروژه سرمایه گذاری و خصوصی سازی باشگاه های ورزشی این کشور را پس از تکمیل اقدامات اجرایی مرحله اول و در راستای دستیابی به اهداف چشم انداز 2030 در بخش ورزشی راه اندازی کرد.

در بیانیه ای که خبرگزاری رسمی عربستان (واس) منتشر کرده، در این باره آمده که مرحله کنونی پروژه خصوصی سازی شامل موافقت با سرمایه گذاری شرکت های بزرگ و آژانس های توسعه در باشگاه های ورزشی این کشور در ازای واگذاری مالکیت آنها به طرف های سرمایه گذار می شود.

بنا بر گزارش واس، در حالی که مرحله اول این پروژه شامل تهیه پژوهش های لازم برای خصوصی سازی باشگاه های ورزشی در عربستان بوده، در مرحله کنونی قرار است شماری از باشگاه های این کشور از سه ماهه پایانی سال جاری میلاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه عربستان: ارتقای لیگ فوتبال سعودی به رتبه 10 جهان

برنامه عربستان: ارتقای لیگ فوتبال سعودی به رتبه 10 جهان