مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-06ورزشي

نارضایتی مردمی از بلاتکلیفی زمین های رها شده در یزد


عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به نارضایتی شهروندان از بلاتکلیفی زمین های رها شده در مناطق مختلف این شهر، از شهرداری و سازمان های مربوطه خواست تا نسبت به تعیین تکلیف این زمین ها اقدام کنند.

- ایسنا/یزد عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به نارضایتی شهروندان از بلاتکلیفی زمین های رها شده در مناطق مختلف این شهر، از شهرداری و سازمان های مربوطه خواست تا نسبت به تعیین تکلیف این زمین ها اقدام کنند.

محمد باقر پارساییان در نشست علنی شورای شهر یزد ضمن طرح این موضوع، تصریح کرد: برخی زمین ها در سطح شهر و در مناطق مسکونی سال های سال است که رها شده و مورد نارضایتی شهروندان شده است، موضوعی که ضرورت دارد از سوی دستگاه های متولی آن بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه مالک برخی از این زمین ها، دستگاه های دولتی و برخی دیگر شخصی است گفت: این گونه اراضی که تعداد و وسعت آن ها نیز کم نیست و در جای جای شهر و در محلات مختلف، باعث نارضایتی همسایه ها و به مکان مناسبی برای تخلیه نخاله های ساختمانی، ریختن زباله و تجمع حیوانات موذی و میکروب ، منشا گرد و خاک شده و همچنین فضای بصری شهر و محلات را نازیبا کرده است.

پارساییان با بیان این که نامه نگاری های فراوانی در این خصوص از سمت مردم و شهرداری به دستگاه های مرتبط شده است، گفت: برخی زمین های شهر برای کاربری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی مردمی از بلاتکلیفی زمین های رها شده در یزد

نارضایتی مردمی از بلاتکلیفی زمین های رها شده در یزد