مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-18سياسي

تمدید مهلت اظهارنامه مالیاتی فعلا منتفی است


با توجه به اینکه مهلت تعیین شده برای ارائه اظهارنامه از سوی مودیان مربوط به قانون مالیات های مستقیم است، برای تمدید این مهلت نیاز به مصوبه قانونی از مراجع ذی صلاح یعنی مجلس شورای اسلامی و یا شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا وجود دارد.

- سخنگوی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه در حال حاضر سازمان امور مالیاتی قصدی برای تمدید مهلت ارائه اظهارنامه های مالیاتی که مهلت قانونی آن تا پایان 31 خرداد است ندارد، گفت: برای تمدید این مهلت نیاز به مصوبه قانونی از مراجع ذی صلاح وجود دارد.

  مهدی موحدی سخنگوی سازمان امور مالیاتی در گفتگو با تسنیم، در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال تمدید مهلت ارائه اظهارنامه ها تا پایان 31 خرداد ماه به سازمان امور مالیاتی گفت: در حال حاضر سازمان امور مالیاتی قصدی برای تمدید این مهلت ندارد.

  وی افزود: با توجه به اینکه مهلت تعیین شده برای ارائه اظهارنامه از سوی مودیان مربوط به قانون مالیات های مستقیم است، برای تمدید این مهلت نیاز به مصوبه قانونی از مراجع ذی صلاح یعنی مجلس شورای اسلامی و یا شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا وجود دارد.

  لازم به ذکر است، سال گذشته به سبب مشکلاتی که در زمینه تسلیم اظهارنامه ها به وجود آمده بود شاهد بودیم که مدت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی دو مرتبه تمدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت اظهارنامه مالیاتی فعلا منتفی است

تمدید مهلت اظهارنامه مالیاتی فعلا منتفی است