مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-13اقتصادي

مازندران همانند 10 سال پیش پربارش نیست


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: این استان همانند 10 سال پیش پربارش نیست و نگرانی در زمینه محصولات کشاورزی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عنایتی صبح سه شنبه در شورای معاونان با بیان اینکه امروز یکی از وظایف مهم این سازمان تأمین امنیت غذایی کشور است، افزود: مازندران به جهت ظرفیت های بالفعل و بالقوه سرزمینی نقش مهم و برجسته ای در امنیت غذایی کشور دارد.

عنایتی بابیان اینکه سال گذشته شاهد افزایش تولید بسیاری از محصولات کشاورزی بودیم، گفت: میزان تولید استان از 8 میلیون تن عبور کرده است.

وی اظهار کرد: مازندران قلب تولید کشاورزی کشور است و به تنهایی برخی از مزیت ها را در حوزه های مختلف کشور به دوش می کشد و ما در نظر داریم با حمایت های همه متولیان و مسئولان استانی این روند را بهبود ببخشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه مازندران از منظر سیاست گذاران کشوری، یک استان کشاورزی و تأمین کننده بسیاری از مواد غذایی کشور است، گفت: مازندران 25 درصد گوشت سفید منجمد کشور و 42 درصد برنج کشور، مرکبات، صنعت طیور و محصولات دیگر را تولید می کند.

وی خاطرنشان کرد: درجایی که فعالیت های تحقیقاتی را در دستور کار قرار دادیم شاهد پیشرفت و اثرگذاری مثبتی بودیم و باید از ظرفیت های دانشگاهیان، پژوهشگران و محققان در جهت توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران همانند 10 سال پیش پربارش نیست

مازندران همانند 10 سال پیش پربارش نیست