مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-14اقتصادي

پایتخت صاحب شهرک صنایع فرهنگی می شود/ایجاد 10 پردیس برای حمایت از هنرمندان


رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی از ایجاد 10 پردیس در 10 استان کشور به منظور حمایت از هنرمندان و فعالان این عرصه خبر داد و گفت: - رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی از ایجاد 10 پردیس در 10 استان کشور به منظور حمایت از هنرمندان و فعالان این عرصه خبر داد و گفت: تاسیس شهرک فناوری های صنایع فرهنگی در پایتخت از دیگر برنامه های ما است.

دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو در حاشیه نمایشگاه آبادیران در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برنامه های این پارک در سال نامگذاری رشد تولید و مهار تورم گفت: پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، چهار سال دوم حیات خود را آغاز کرده است.

این پارک با استفاده و تکیه بر تجربیات بسیار مفید 4 سال اول حیاتش تصمیم گرفته است که وارد مرحله جدی در حیطه ارتباطات بین المللی و ایجاد بازارهای فروش محصولات صنایع فرهنگی در راستای افزایش میزان تولیدات شرکت های فناور شود.

وی ادامه داد: همچنین در نظر داریم توجه بیشتری به حوزه فناوری های نرم که بر پایه علوم انسانی استوار است، داشته باشیم.

ایمانی خوشجو افزود: یکی از کارهای بسیار مهمی که امسال در دستور کار داریم و امیدوارم در سال 1402 عملیات اجرایی آن آغاز شود، تاسیس شهرک صنایع فرهنگی یا فناوری های صنایع فرهنگی در پایتخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت صاحب شهرک صنایع فرهنگی می شود/ایجاد 10 پردیس برای حمایت از هنرمندان

پایتخت صاحب شهرک صنایع فرهنگی می شود/ایجاد 10 پردیس برای حمایت از هنرمندان