مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-20سياسي

کتابخانه دیجیتالی مدیریت و برنامه ریزی اردبیل راه اندازی شد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: آرشیو کتابخانه دیجیتال و الکترونیکی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل راه اندازی شد.

- داود شایقی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در این آرشیو کتابخانه ای دیجیتال تمام انتشارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل بارگذاری شده و گروه های مختلف جامعه، ادارات، اساتید دانشگاه، محققان و پژوهشگران می توانند از این کتابخانه دیجیتال استفاده کنند.

وی تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل به صورت مرتب و منظم کتاب ها و گزارش های سالیانه و دوره ای خود، سالنامه های آماری، گزارش های اقتصادی، مطالعات آمایش سرزمینی، مطالعات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان ها و مطالعات اقتصادی و اشتغال روستایی را منتشر می کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: در قالب این کتابخانه دیجیتال سعی کردیم تا آرشیو 10 ساله را در اختیار گروه های مختلف قرار دهیم تا از این منابع و انتشارات استفاده کنند.

شایقی افزود: علاقه مندان می توانند برای دسترسی به این کتابخانه دیجیتال به سایت سازمان مراجعه کرده و از طریق این سایت به روزترین اطلاعات و آمار را به دست آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه دیجیتالی مدیریت و برنامه ریزی اردبیل راه اندازی شد

کتابخانه دیجیتالی مدیریت و برنامه ریزی اردبیل راه اندازی شد