مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 22:402023-06-11اجتماعي

اجحاف عجیب حفاظتی در حق منطقه «حلّه» استان بوشهر!


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: در منطقه حفاظت شده «حلّه» با 44 هزار هکتار وسعت و نیاز به 44 محیط بان، در حال حاضر 6 محیط بان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر عبدالرحمن مراد زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر شامگاه امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: براساس استاندارد جهانی، به ازای هر یک هزار هکتار منطقه تحت مدیریت، یک محیط بان نیاز است؛ این در حالی است که در منطقه حفاظت شده حلّه با 44 هزار هکتار وسعت و نیاز به 44 محیط بان، در حال حاضر 6 محیط بان وجود دارد.

وی افزود: البته محیط بانان ما با جانفشانی بخش بزرگی از این منطقه را پوشش داده اند اما از آنجا که استان بوشهر یکی از استان های غنی در زمینه انواع حیات وحش به خصوص پرندگان است و با توجه به وجود فراوانی اسلحه های مجاز و غیر مجاز در دست مردم متأسفانه موضوع شکار همچنان وجود دارد و ما برای سایر عرصه های طبیعی نیاز به همکاری مردم و همیاران محیط زیست برای اطلاع رسانی راجع به حضور افراد غیر مجاز داریم.

این مقام مسؤول در خصوص زنده گیری پرندگان شکاری که سالیان سال است در استان بوشهر مطرح است گفت: هر ساله از اواخر شهریور تا اواسط آبان ماه به عنوان فصل مهاجرت پرندگان شکاری، این موضوع توسط تیم های عملیاتی گشت هم در مناطق حفاظت شده و هم سایر عرصه های طبیعی پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجحاف عجیب حفاظتی در حق منطقه «حلّه» استان بوشهر!

اجحاف عجیب حفاظتی در حق منطقه «حلّه» استان بوشهر!