مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-20اقتصادي

مخبر: ساخت پتروپالایشگاه به توسعه صنعت داخل و اشتغالزایی کمک شایان توجهی می کند


ساخت پتروپالایشگاه و حرکت به سمت صادرات محصولات پتروشیمی علاوه بر جلوگیری از خام فروشی به توسعه صنعت داخل و اشتغالزایی و همچنین ارزآوری کمک شایان توجهی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه ای برای حمایت از تولید و تامین مالی پروژه های بزرگ با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در این جلسه که رییس صندوق توسعه ملی و مدیران عامل برخی از بانک ها نیز حضور داشتند، بر ضرورت اولویت قرار دادن طرح های نیمه تمام جهت جلب سرمایه گذاری و تکمیل پروژه ها تاکید کرد و از مدیران عامل بانکها خواست لیستی از پروژه های نیمه تمام خود را ارائه داده تا با جلب مشارکت سرمایه گذاران و بخش خصوصی بتوان در مدت زمان کوتاهتری ظرفیت های تولیدی کشور را افزایش داد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان رشد تولید، مهار تورم و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص پیشرفت و توسعه سواحل مکران تصریح کرد: ساخت پتروپالایشگاه و حرکت به سمت صادرات محصولات پتروشیمی علاوه بر جلوگیری از خام فروشی به توسعه صنعت داخل و اشتغالزایی و همچنین ارزآوری کمک شایان توجهی می کند.

معاون اول رییس جمهور در ادامه گفت: سرمایه گذاری بانکها و صندوق توسعه ملی در ساخت ابرپروژه ها و طرح های پیشران اقتصادی کشور به ویژه پالایشگاه ها و پتروپال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: ساخت پتروپالایشگاه به توسعه صنعت داخل و اشتغالزایی کمک شایان توجهی می کند

مخبر: ساخت پتروپالایشگاه به توسعه صنعت داخل و اشتغالزایی کمک شایان توجهی می کند