مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:422023-06-17سياسي

گلایه امام جمعه از گیر کردن پروژه آبرسانی آب بهمیی در عدد 65 درصد!


امام جمعه بهمیی از گیر کردن پروژه آبرسانی آب بهمیی در عدد 65 درصد انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی؛ مدیر آبفا، مدیر آب منطقه ای و کارکنان این دستگاه ها در شهرستان بهمیی به مناسبت هفته صرف جویی در مصرف آب با امام جمعه دیدار کردند.

امام جمعه شهرستان بهمیی گفت: هفت ماه است که وارد شهرستان شدم و قبل از ورودم گفتند که پروژه آبرسانی 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هنوز هم میگویند که 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: چطور این همه تاکید بر کار با روحیه جهادی و انقلابی می شود و ضرورت و اولویت این پروژه روشن است و حقیقتا پروزه لازم و فوری و حیاتی بوده و باعث ایجاد امید برای مردم می شود.

وی گفت: انتظار است روی این پروژه سریعتر و جهادی تر و بصورت شبانه روزی کار شود.

صلواتی با اینکه در صدور مجوز ها برای چاهای آب توجه کنید و به فکر نسل های آینده باشید افزود: امیدوارم این حرف هایی که زده شد عمل شود نه فقط در حرف باشد.

وی باین کرد: اینکه گفتید در بهبهان برای آبرسانی همکاری می کنند اما در شهرستان همکاری نمی کنند این عدم همکاری مسئولان بهمیی اصلا پذیرفتنی نیست و حق مردم و مطالبه مردم آبرسانی از سد کوثر است که باید همه مسئولان کمر همت ببنند از فرماندار شهرستان انتظار است با چنین نهادها و مسئولانی برخورد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه امام جمعه از گیر کردن پروژه آبرسانی آب بهمیی در عدد 65 درصد!

گلایه امام جمعه از گیر کردن پروژه آبرسانی آب بهمیی در عدد 65 درصد!