مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-03سياسي

جوانان و نوجوانان بیشترین گروه شرکت کننده در سالگرد امام هستند


معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: بیشترین شرکت کنندگان در مراسم سی و چهارمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) جوانان و نوجوانان دهه هشتادی هستند.

- مشهد ـ معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: بیشترین شرکت کنندگان در مراسم سی و چهارمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) جوانان و نوجوانان دهه هشتادی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ پاسدار محمد ابراهیم اصلی اظهار کرد: 15 هزار زائر از این استان برای شرکت در مراسم سی و چهارمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام شدند که بیشترین شرکت کنندگان را جوانان و نوجوانان دهه هشتادی تشکیل می دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی بیان کرد: امسال کاروان های ارتحال امام خمینی (ره) با شعار امام، محور وحدت به تهران اعزام شدند.

وی با بیان این که دشمنان سعی می کنند تا با اختلاف افکنی در بین اقوام و مذاهب مختلف کشور به اهداف شوم خود و کُند شدن سرعت پیشرفت های کشور برسند ادامه داد: حضور اقوام و اقشار مختلف در این مراسم باشکوه که برای پاسداشت یاد و نام معمار کبیر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد هدف دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان و نوجوانان بیشترین گروه شرکت کننده در سالگرد امام هستند

جوانان و نوجوانان بیشترین گروه شرکت کننده در سالگرد امام هستند