مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-13سياسي

خلاءهای سیستم آموزش بررسی می شود


سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: بخش های پژوهشی دانشگاه فرهنگیان استان خلاءهای سیستم آموزش را بررسی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد اکبری مطلق صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با فعالیت های حوزه پژوهش دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی اظهار کرد: اولین گامی که حوزه پژوهشی این دانشگاه برداشته تیم سازی پژوهشی بوده است.

سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی ادامه داد: به دنبال این اقدام یک سری کارگاه ها را برگزار کردیم و در سطح دانشگاه حدود 100 تیم پژوهشی فعالیت می کند.

برگزاری کارگاه های نتیجه محور اکبری مطلق گفت: به طور کلی یک سری کارگاه های هدفمند را برگزار می کنیم که ذاتاً با کارگاه های پژوهشی دیگر متفاوت است به این معنا که بعد از برگزاری 10 جلسه، خروجی اش با توجه به کیفیت، مقالات علمی و پژوهشی یا همایشی خواهد شد.

سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی ادامه داد: این مقالات در همایش های ملی مطرح و یا در مجلات به چاپ می رسد.

وی به طرح های پژوهشی اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه هم اشاره کرد و افزود: در این بخش 6 طرح پژوهشی داریم که سه طرح دانشگاه فرهنگیان است که اعضای هیأت علمی به صورت استانی انجام می دهند و سه طرح هم جنبه کارفرمایی دارد که باز هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاءهای سیستم آموزش بررسی می شود

خلاءهای سیستم آموزش بررسی می شود