مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-08اقتصادي

واکنش بازرسی وزارت راه به نقره داغ ایرلاین های گران فروش توسط سازمان هواپیمایی


روز گذشته بود که 10 شرکت هواپیمایی به دلیل گران فروشی از سوی سازمان هواپیمایی جریمه شدند و مجوز پرواز آنها در برخی مسیرهای داخلی باطل شد، در این راستا شب گذشته رییس انجمن شرکت های هواپیمایی در گفت وگوی ویژه خبری مواردی را مطرح کرد که مدیرکل بازرسی وزارت راه را به واکنش وا داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روز گذشته ابتدا از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شد که مجوز پروازی شرکت هواپیمایی زاگرس در مسیر تهران-اهواز به دلیل گران فروشی تا اطلاع بعدی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری لغو شد.

مدیریت شرکت هواپیمایی زاگرس را عبدالرضا موسوی بر عهده دارد که وی همزمان رییس انجمن شرکت های هواپیمایی نیز است.

سازمان هواپیمایی کشوری همچنین اعلام کرد: علاوه بر لغو مجوز پرواز تهران - اهواز شرکت هواپیمایی زاگرس، به 3 شرکت خدمات مسافرت هوایی شامل دلتابان، آبنوس گشت، و جهان نوین گستر اطلس به دلیل گران فروشی در مسیرهای داخلی اخطار داده شده است.

* معاون سازمان هواپیمایی: با گران فروشی بلیت هواپیما با جدیت برخورد می کنیم بعدازظهر دیروز حسن خوشخو، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری به خبرگزاری فارس گفت که پس از جلساتی که داشتیم مقرر شد به دلیل گران فروشی برخی شرکت های هواپیمایی، مجوز پروازی برخی مسیرهای داخلی این شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بازرسی وزارت راه به نقره داغ ایرلاین های گران فروش توسط سازمان هواپیمایی

واکنش بازرسی وزارت راه به نقره داغ ایرلاین های گران فروش توسط سازمان هواپیمایی