مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-19سياسي

کرمان، رتبه اول کشور در مقابله با مواد مخدر/ هدفگیری سرشبکه های قاچاق


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: امروز سرشبکه و سرشاخه های قاچاق مواد مخدر در بسترهای امن داخل و خارج کشور در حال انجام اقدامات مجرمانه هستند و کمتر مورد هدف قرار گرفته اند که دسترسی به این افراد از برنامه های ماست.

- کوروش احمدیوسفی امروز 29 خرداد ماه در نشست خبری به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر (29 خرداد تا پنجم تیر) اظهار کرد: انجام اقدامات مقابله ای، پیش بینی، برآورد، پیشگیری، درمانی و پسادرمانی در حوزه مواد مخدر و اعتیاد ضرورت دارد.

وی افزود: اعتیاد به مواد مخدر، مسئله خاص استان کرمان نیست بلکه مشکلی جهانی است و در تمام جهان به عنوان بلایی خطرناک در حوزه های مختلف آسیب و ضرر ایجاد می کند.

احمدیوسفی با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر در حوزه سرمایه اجتماعی، زیستی، شهری و سلامت هزینه های بسیار بالایی دارد، تصریح کرد: در حوزه آسیب های اجتماعی چون طلاق رد پای اعتیاد به صورت معناد دار مشخص است و همچنین پایه کودک آزاری، خودآزاری و دیگر آزاری و سایر آسیب های اجتماعی، مواد مخدر است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: در جرائم نیز از تامین نیازهای گروه های تروریستی و باندهای مسلح تا سرقت و خشونت، نزاع و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان، رتبه اول کشور در مقابله با مواد مخدر/ هدفگیری سرشبکه های قاچاق

کرمان، رتبه اول کشور در مقابله با مواد مخدر/ هدفگیری سرشبکه های قاچاق