مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-05اقتصادي

شروع همکاری فرهنگی اجتماعی تولیت شاهچراغ(ع) و شرکت گاز


تفاهمنامه همکاری تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) و شرکت گاز فارس با هدف اجرای اقدامات بهینه سازی مصرف گاز طبیعی و اجرای فعالیت های فرهنگی مشترک؛ - ایسنا/فارس تفاهمنامه همکاری تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) و شرکت گاز فارس با هدف اجرای اقدامات بهینه سازی مصرف گاز طبیعی و اجرای فعالیت های فرهنگی مشترک؛ امضا و مبادله شد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: با عقد این تفاهم نامه و انجام فعالیتهای بهینه سازی مصرف در تاسیسات گرمایشی و موتورخانه حرم، شاهد کاهش میزان قابل توجه مصرف گاز مجموعه آستان مقدس احمدی و محمدی خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت گاز فارس، علی اکبر میدانشاهی افزود: انجام فرایند بهینه سازی موتورخانه علاوه بر مدیریت مصرف گاز، تاثیر بسزایی در بهبود کارکرد تجهیزات گرمایشی و کاهش هزینه های نگهداری از این تجهیزات را خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت گاز فارس همچنین با اشاره به اقدامات مندرج در تفاهم نامه از جمله نصب رسوبگیر، تنظیم مشعل ها و عایق کاری سیستم های موتورخانه حرم شاهچراغ خبر داد و گفت: هزینه تقریبی این عملیات حدود 13 میلیارد ریال است.

میدانشاهی با تاکید بر ظرفیت بالای فرهنگی این مجموعه ابراز امیدواری کرد که این آستان بتواند در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع همکاری فرهنگی اجتماعی تولیت شاهچراغ(ع) و شرکت گاز

شروع همکاری فرهنگی اجتماعی تولیت شاهچراغ(ع) و شرکت گاز