مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 07:152023-06-14اقتصادي

انسداد 21 حلقه چاه غیرمجاز در نهاوند


طی یک سال گذشته 21 حلقه چاه غیر مجاز در نهاوند پر شده که میزان برداشت آنها 700 هزار متر مکعب بوده است.

- اکبر دهقانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: در راستای برنامه حفاظت از منابع آب های زیرزمینی شهرستان نهاوند طی یک ماه گذشته 12 چاه خارج از پوشش چاه یا دیم توسط کارشناسان  شناسایی شدند که تخلف هشت مورد آنها تایید شد که به دادگاه معرفی شدند.

وی گفت: بهره برداران این چاه ها آب استخراجی را برای کشت دیم استفاده کردند که برخلاف مجوز بهره برداری آنها بوده بنابراین طبق قانون کار آنها تخلف و برداشت بی رویه از منابع آب محسوب می شود.

  مدیر امور آب منطقه نهاوند به اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از ادامه کار این بهره برداران پرداخت و افزود: از هشت مورد دو مورد از چاه ها پلمب شده و از آنها تعهد محضری مبنی بر عدم استفاده غیر مجاز گرفته شده و مابقی نیز تحت اقدام هستند که در صورت عدم مراجعه برق آنها قطع خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در برخورد با چاه های غیر مجاز گفت: طی یک سال گذشته مطابق با قانون 21 حلقه چاه غیر مجاز در نهاوند پر شده که میزان برداشت آنها 700 هزار متر مکعب بوده است.

دهقانی افزود: امسال سه چاه غیر مجاز پر شده و شناسایی سایر چاه های غیر مجاز توسط کارشناسان در دست اقدام است که جلوگیری از فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 21 حلقه چاه غیرمجاز در نهاوند

انسداد 21 حلقه چاه غیرمجاز در نهاوند