مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-03اقتصادي

معطلی 2 هزار و 500 کارت سوخت در شرکت پست خراسان شمالی


مدیر پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی گفت: درحال حاضر نزدیک به 2 هزار و 500 کارت سوخت در باجه های معطله منتظردریافت از سوی مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سیدرضا احمدنیا، مدیر پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: بر اساس قانون بودجه در سال جاری تأکید شده تا پایان شش ماهه اول امسال حداقل 90 درصد خودروهای بنزین سوز و 95 درصد خودروهای نفت گاز سوز صرفاً از کارت های سوخت مختص خودرو در جایگاه های سوخت استفاده کنند.

وی گفت: کارت های سوخت ثبت نام شده از سوی مالکان خودرو برای تحویل به متقاضیان به درب منزل آنها ارسال می شود و درصورت عدم حضورگیرنده درمحل، اشتباه بودن آدرس ثبت شده و یا تغییر محل سکونت گیرندگان، کارت سوخت آنها برگشت داده شده و در باجه معطله مراکز پست نگه داری می شود.

مدیر پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی افزود: درحال حاضر 66 درصد از سوختگیری بنزین دراستان با کارت سوخت شخصی انجام می شود، و همچنین 34 درصد از سوختگیری نیز با استفاده ازکارت سوخت جایگاه ها انجام می شود.

عبدالمجیدعامری، رییس سامانه هوشمند سوخت منطقه دراین زمینه اعلام کرد: درحال حاضر نزدیک به 2 هزار و 500 کارت سوخت در باجه های معطله منتظردریافت از سوی مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معطلی 2 هزار و 500 کارت سوخت در شرکت پست خراسان شمالی

معطلی 2 هزار و 500 کارت سوخت در شرکت پست خراسان شمالی