مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-11سياسي

مجمع عمومی 50 حزب و تشکل عضو شورای ائتلاف هفته آینده برگزار می شود


معاون احزاب و تشکل های سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: مجمع عمومی معاونت احزاب و تشکل های سیاسی شورای ائتلاف با حضور 50 حزب و تشکل سیاسی هفته آینده در تهران برگزار می شود.

- عبدالحسین روح الامینی معاون احزاب و تشکل های سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به فعالیت های شورای ائتلاف گفت: جلسات معاونت احزاب و تشکل های شورای ائتلاف و دیگر معاونت ها در طول چهار سال گذشته به صورت مرتب برگزار شده و روند فعالیت های شورای ائتلاف طی یک برنامه ریزی مدون صورت گرفته که همه این فعالیت ها تا به امروز محقق شده است.

وی افزود: دستور کلی این جلسات، هماهنگی و هم فکری درخصوص موضوعات مختلف کشور، استفاده از نظر کارشناسی احزاب و اعضای آن ها و استفاده از افراد مختصص در کمیته های مختلف شورای ائتلاف برای ارائه راه حل در موضوعات مختلف کشور بوده است.

روح الامینی خاطرنشان کرد: برای استفاده بهتر از توان نیروهای شورای ائتلاف در معاونت احزاب در سراسر کشور، کمیته های مختلفی تشکیل دادیم از جمله کمیته بانوان احزاب، کمیته استان ها و کمیته رسانه ای از جمله این کمیته ها هستند که اتفاقاً این کمیته ها نیز جلسات خود را شروع کردند و با شور و نشاط و انرژی بسیار مشغول تشکیل جلسات و رسیدگی به شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع عمومی 50 حزب و تشکل عضو شورای ائتلاف هفته آینده برگزار می شود

مجمع عمومی 50 حزب و تشکل عضو شورای ائتلاف هفته آینده برگزار می شود