مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:362023-06-20سياسي

شهرستان فارسان 6 روز میزبان اقوام ایران زمین است


جشنواره اقوام ایران زمین در شهرستان فارسان برگزار می شود.

- سید هادی صالحی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: جشنواره اقوام ایران زمین از 30 خرداد تا چهارم تیرماه در شهرستان فارسان برگزار می شود و افتتاحیه این جشنواره امروز ساعت 16:30 در ورودی شهرستان و در شهر پردنجان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه تولیدات اقوام و عشایر ایران زمین در پارک قلمستان شهر فارسان برگزار می شود، همچنین برنامه های فرهنگی از ساعت 17:30 امروز با حضور استاندار و مسئولین استانی در این شهر برگزار می شود.

صالحی یادآور شد: 11 استان زیست عشایری خود را در این مجموعه نمایشگاهی ارائه کرده اند و هشت گروه هنری از دیگر استان ها در فارسان برای اجرای برنامه حضور یافته اند.

فرماندار شهرستان فارسان بیان داشت: چهارشنبه همایش شهدا، مفاخر و بزرگان اقوام ایران زمین با مسئولیت سپاه شهرستان و با حضور رییس بسیج مستضعفین و مخاطبین و مدعوین ملی، استانی و شهرستانی برگزار می شود.

وی بیان داشت: روز پنجشنبه در جونقان همایش فرهنگ، هنر و ادب برگزار می شود، همچنین در روز شنبه همایش زنان زاگرس نشین ، نکوداشت بی بی مریم بختیاری در روستای ده چشمه و برای روز یکشنبه همایش معتمدین و متنفذین در بخش باباحیدر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان فارسان 6 روز میزبان اقوام ایران زمین است

شهرستان فارسان 6 روز میزبان اقوام ایران زمین است