مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-07بين الملل

واکنش روسیه به گزارش واشنگتن پست درباره انفجارهای نورداستریم


نفر سوم سفارت روسیه در آمریکا امروز (چهارشنبه) گفت، دولت آمریکا در تلاش است تا اظهارات قبلی مقامات خودش که قول داده بودند به کار خط لوله های نورد استریم 1 و 2 روسیه پایان دهند، - نفر سوم سفارت روسیه در آمریکا امروز (چهارشنبه) گفت، دولت آمریکا در تلاش است تا اظهارات قبلی مقامات خودش که قول داده بودند به کار خط لوله های نورد استریم 1 و 2 روسیه پایان دهند، به دست فراموشی سپرده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، آندری لدنف رایزن دوم سفارت روسیه در ایالات متحده، به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه روزنامه واشنگتن پست مبنی بر مطلع بودن سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) از برنامه های کی یف برای منفجر کردن این خط لوله های انتقال گاز روسیه به آلمان، سه ماه پیش از وقوع این خرابکاری، واکنش نشان داد.

این دیپلمات روس که نفر سوم سفارت روسیه محسوب می شود، گفت: تلاش های منظم دولت واشنگتن برای انتشار نسخه های جدید از روایت خرابکاری بی سابقه علیه خط لوله های گاز در دریای بالتیک از طریق رسانه های کنترل شده، زبانزد و نام آشنا شده است.

در سپتامبر 2022، چندین انفجار زیر آبی خط لوله نورد استریم 1 و خط لوله جدید نورد استریم 2 که روسیه و آلمان را از طریق دریای بالتیک متصل می کند، متلاشی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش روسیه به گزارش واشنگتن پست درباره انفجارهای نورداستریم

واکنش روسیه به گزارش واشنگتن پست درباره انفجارهای نورداستریم