مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-07اقتصادي

انجام عملیات نهال کاری و مراقبت از 100هکتار منطقه شور قاضی گرمسار


رییس اداره منابع طبیعی گرمسار از انجام عملیات نهال کاری و مراقبت از 100 هکتار منطقه شور قاضی خبر داد و گفت: هدف از اجرای طرح جلوگیری از پیشروی بیابان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد معین ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از نهال کاری منطقه شور قاضی گرمسار ضمن بیان اینکه عملیات نهال کاری، آبیاری و مراقبت این منطقه اکنون پیشرفت 70 درصدی دارد، ابراز داشت: برای اجرای این طرح شش میلیارد و 900 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه این عملیات برای 100 هکتار منطقه شور قاضی گرمسار در حال اجرا است، افزود: این عملیات طبق برآوردها پایان خرداد ماه به اتمام خواهد رسید.

رییس اداره منابع طبیعی گرمسار ضمن بیان اینکه هدف از اجرای این پروژه ها کمک به جلوگیری از فرسایش خاک است، ابراز داشت: نهال کاری از جمله مهمترین اقداماتی که می تواند از فرسایش بادی در منطقه ایوانکی جلوگیری کند.

معین ضمن بیان اینکه با توجه به اهمیت این طرح ها در پیشگیری از بروز خسارت به زیر ساخت ها ناشی از فرسایش بادی این پروژه ها همه ساله در منطقه انجام می شود، تصریح کرد: این طرح ها با اعتبارات استانی و ملی همه ساله در سطح شهرستان اجرا می شود.

وی بابیان اینکه برای طرح نهال کاری از تاغ و آتریپلکس استفاده شده است، افزود: این طرح ها از پیشروی بیابان جلوگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عملیات نهال کاری و مراقبت از 100هکتار منطقه شور قاضی گرمسار

انجام عملیات نهال کاری و مراقبت از 100هکتار منطقه شور قاضی گرمسار