مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-14سياسي

مردم خوزستان ثابت کردند در برابر توطئه های دشمنان هوشیار هستند


فرمانده انتظامی خوزستان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم استان در مراسم تشییع و خاک سپاری شهید «قنبری» گفت: مردم خوزستان ثابت کردند در برابر توطئه های دشمنان هوشیار هستند.

- اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم استان در مراسم تشییع و خاک سپاری شهید قنبری گفت: مردم خوزستان ثابت کردند در برابر توطئه های دشمنان هوشیار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سید محمود میرفیضی با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم به ویژه شهرستان های اهواز، ایذه، باغملک، صیدون و روستای چل سرخ در مراسم تشییع و خاک سپاری پیکر شهید مدافع امنیت محمد قنبری تقدیر کرد.

در این پیام آمده است: حضور حماسی مردم شهیدپرور در مراسم تشییع شهید قنبری، صحنه های بی نظیری از عشق و ارادت مردم شریف خوزستان به آرمان های شهدا و نظام مقدس جمهوری به تصویر کشید.

در این پیام عنوان شده است: حضور اقشار مختلف جامعه، عشایر، قبایل، طوایف و سادات، در مراسم تشییع پیکر شهید قنبری، بیانگر این واقعیت است که مردم ولایت مدار خوزستان هیچ گاه دست از حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی برنداشته و پای ولایت فقیه و انقلاب ایستاده اند.

در این پیام بیان شده است: مردم عزیز طی 2 روز گذشته با حضور گسترده در مراسم تشییع و خاک سپاری در شهرهای اهواز، ایذه، باغملک، صیدون و روستای چل س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خوزستان ثابت کردند در برابر توطئه های دشمنان هوشیار هستند

مردم خوزستان ثابت کردند در برابر توطئه های دشمنان هوشیار هستند