مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 11:552023-05-28حوادث

انجام بیش از 2 هزار ماموریت توسط نیروهای اورژانس 115 قم در یک هفته گذشته


سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم از انجام بیش از 2 هزار مأموریت درون شهری و جاده ای توسط اورژانس 115 طی یک هفته گذشته خبر داد.

- ایسنا/قم سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم از انجام بیش از 2 هزار مأموریت درون شهری و جاده ای توسط اورژانس 115 طی یک هفته گذشته خبر داد.

دکتر عزت اله بهزادی نیا، هفتم خرداد در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های اورژانس 115 در یک هفته گذشته پرداخت و عنوان کرد: در این بازه زمانی شش هزار و 170 مورد تماس با اورژانس گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد تماس دو هزار و 526 مورد ماموریت داشته ایم، گفت: دو هزار و 143 مورد ماموریت درون شهری و 383 مورد نیز ماموریت جاده ای بوده است.

وی با اشاره به آمار تصادفات و فوتی های هفته گذشته اظهار کرد: تعداد تصادفات شهری و جاده ای هفته گذشته 442 مورد بوده که از این تعداد یک مورد فوتی تصادفی درصحنه بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین موضوعات مورد پیگیری در تماس های گرفته شده با اورژانس مربوط به تصادفات بوده است، ادامه داد: یک مورد از ماموریت های انجام شده با بالگرد بوده است.

سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه کرد: از تعداد 2526 ماموریت اورژانس، 253 ماموریت توسط موتورلانس انجام شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 2 هزار ماموریت توسط نیروهای اورژانس 115 قم در یک هفته گذشته

انجام بیش از 2 هزار ماموریت توسط نیروهای اورژانس 115 قم در یک هفته گذشته