مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-20فرهنگي

اکسپرسیونیسم انتزاعی در «فرم، رنگ، انتزاع»


نمایشگاه «فرم، رنگ، انتزاع» با آثاری از یک هنرمند ایرانی در سبک هنر نوگرا و با استفاده از سبک اکسپرسیونیسم در نگارخانه لاله به نمایش گذاشته شده است.

- نمایشگاه فرم، رنگ، انتزاع با آثاری از یک هنرمند ایرانی در سبک هنر نوگرا و با استفاده از سبک اکسپرسیونیسم در نگارخانه لاله به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هنر مدرن به دلیل زیبایی شناسی آوانگارد مشهور است و با هنرمندان آینده نگر خود شناخته می شود؛ یکی از سبک های برگرفته شده از هنر مدرن سبک اکسپرسیونیسم انتزاعی است.

اکسپرسیونیسم شیوه ای نوین از بیان تجسمی است که در آن هنرمند متاثر از دو شیوه هیجان نمایی و فراواقع گرایی برای القای هیجانات شدید خود از رنگ های تند، اشکال کج و معوج و خطوط زمخت بهره می گیرد.

اکسپرسیونیسم انتزاعی تأکیدش بر بی سبکی و مواجهه بر مکاشفات شخصی هنرمند است.

آنچه برای او در هنگام خلق اثر مهم است سفر هنرمند به دنیای درون و کنش او برای بیان احساسات و تفکراتش است، نه رسیدن به یک تصویر از پیش تعیین شده و هدفمند.

مرجانه غفوری تهرانی در این نمایشگاه با نگاهی به هنر نوگرا و استفاده از سبک اکسپرسیونیسم به خلق آثاری قابل توجه پرداخته است.

آیین گشایش نمایشگاه روز جمعه (دوم تیرماه 1402) از ساعت 14 تا 17 با حضور هنرمندان و دوستداران هنر در نگارخانه لاله برگزار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکسپرسیونیسم انتزاعی در «فرم، رنگ، انتزاع»

اکسپرسیونیسم انتزاعی در «فرم، رنگ، انتزاع»