مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-07سياسي

ژنرال بازنشسته لبنان: رونمایی از موشک «فتاح»، پیام روشنی به اسراییل بود


ژنرال بازنشسته ارتش لبنان تصریح کرد که رونمایی از موشک هایپرسونیک «فتاح» این پیام را به صهیونیست ها ابلاغ کرد که از هرگونه گام عجولانه علیه ایران خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، موشک هایپرسونیک فتاح جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز گذشته (سه شنبه 16 خرداد) با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه رونمایی شد.

رونمایی این موشک واکنش های بین المللی از جمله صهیونیست ها را به همراه داشت و در همین راستا، هشام جابر ژنرال بازنشسته ارتش لبنان و رییس مرکز مطالعات غرب آسیا در بیروت تصریح کرد که موشک فتاح یک پیام روشن به ارتش رژیم صهیونیستی ابلاغ کرد مبنی بر این که از انجام هرگونه گام عجولانه علیه ایران خودداری کند.

این مقام نظامی سابق لبنانی در گفت وگو با خبرگزاری روسی ریانووستی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از موشک هایپرسونیک جدیدی تحت عنوان فتاح رونمایی کرد و در وهله اول، به دنبال استفاده از این موشک بعنوان یک عامل بازدانده در مقابل رژیم صهیونیستی است تا از هرگونه حملات احتمالی این رژیم به خاک ایران جلوگیری کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال بازنشسته لبنان: رونمایی از موشک «فتاح»، پیام روشنی به اسراییل بود

ژنرال بازنشسته لبنان: رونمایی از موشک «فتاح»، پیام روشنی به اسراییل بود