مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 19:552023-06-07سياسي

نشست نقد و بررسی «لایحه عفاف و حجاب» در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد


نشست نقد و بررسی لایحه عفاف و حجاب به همت قرارگاه مردمی مطالبه طرح عفاف و حجاب جبهه همت امروز عصر در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، نشست نقد و بررسی لایحه عفاف و حجاب به همت قرارگاه مردمی مطالبه طرح عفاف و حجاب جبهه همت  امروز عصر در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد.

فیروز اصلانی، مدیرگروه حقوق عمومی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در این مراسم اظهار کرد: سامان و نظم سیاسی در هر جامعه ای منوط به ریل گذاری و چارچوب های مشخص است و در غیر اینصورت در هیچ ملت و کشوری سنگ روی سنگ بند نمی شود که کلان این مساله در قانون اساسی و خرد آن در قوانین دسته های پایین تر انجام می گیرد.

وی گفت: بسیاری از توده ها در دوران انقلاب بدنبال این بودند که قانون اساسی نداشته باشیم اما حضرت امام برای تامین مصالح و سامان کشور، حرکت صحیح جامعه و عدم انحراف آن پای قانون اساسی ایستادند.

مدیرگروه حقوق عمومی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با بیان اینکه خواست ملت تصویب قوانین بر اساس اسلام است، گفت: هنوز در برخی لایه های نظام برخی افراد نفوذی و لیبرال وجود دارند که معتقدند قوانین اسلام قابلیت اجرایی ندارند وجود دارد؛ هر سه قوا بر اساس قانون مکلف اند قوانین را اعمال کنند که یکی از آن ها ایجاد محیط مناسب برای رشد ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نقد و بررسی «لایحه عفاف و حجاب» در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد

نشست نقد و بررسی «لایحه عفاف و حجاب» در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد