مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-21سياسي

توضیح رییس شورا درباره ماجرای مطرح نشدن استیضاح شهردار اهواز


رییس شورای شهر اهواز با اشاره به ابهامات موجود در مورد تذکر به شهردار، گفت: اگر در این شرایط، طرح استیضاح را در صحن علنی شورای شهر مطرح کنم و حتی اگر رای بیاورد، - ایسنا/خوزستان رییس شورای شهر اهواز با اشاره به ابهامات موجود در مورد تذکر به شهردار، گفت: اگر در این شرایط، طرح استیضاح را در صحن علنی شورای شهر مطرح کنم و حتی اگر رای بیاورد، به نفع شهردار است و می تواند شکایت کند که سیر قانونی طی نشده است و چنین مواردی را در برخی شهرها داشته ایم؛ زمانی که سوالی به شهردار ابلاغ نشده است چگونه گفته می شود شهردار از ارائه پاسخ استنکاف کرده است؟ سیاوش محمودی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص ابهامات موجود در مورد استیضاح شهردار اهواز اظهار کرد: بنده صحن شورای شهر را جای مقدسی می دانم و خدایی نکرده نباید کار به بحث و جدال و کارهای خلاف اسلامی و دینی کشیده شود.

متاسفانه در برخی دوره ها سوابق خوبی از اهواز منتشر نشده است که به صلاح نیست.

ما که در این دوره با شعار شورای انقلابی و برخی ادعاها آمدیم باید بیشتر تلاش کنیم تا صحن شورا به محل اختلاف و درگیری کشیده نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از طرف دیگر، ابهاماتی وجود دارد که اگر پاسخ ندهیم هم زیر سوال می رویم و هم حق را بیان نکرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح رییس شورا درباره ماجرای مطرح نشدن استیضاح شهردار اهواز

توضیح رییس شورا درباره ماجرای مطرح نشدن استیضاح شهردار اهواز