مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 22:002023-06-07سياسي

مازندران برای مجرمان و قانون شکنان ناامن تر می شود


فرمانده کل نیروی انتظامی با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان گفت: مازندران برای مجرمان، بزه کاران و قانون شکنان ناامن تر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمدرضا رادان شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه رزمندگان مازندران در دوران دفاع مقدس و مقابله با منافقان در جنگل گفت: مردم این استان در مقابله با منافقین که در پی تجزیه طلبی بودند، درس عبرتی به آنان دادند و شاگردان حضرت امام و رزمندگان اسلام در ایران و مازندران اجازه دست درازی به احدی را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه رزمندگان مازندران در منطقه با منافقان که در پی فتح خاک استان بودند، در کوه و جنگل مقابله کردند و آنان را یکی پس از دیگری به درک واصل کردند.

وی از دیار سرسبز علویان به عنوان دیار توأم با لطف و صفا یاد کرد و گفت: مردم این استان مهمان نواز هستند.

سردار رادان با اشاره به حوادث خردادماه از جمله فتح خرمشهر اظهار داشت: خرداد ماه نهضت حضرت امام و قیام خونین 15 خرداد به شمار می رود و حضرت امام راحل نهضتی ازجنس اسلام شکل داده است.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه در نهایت حضرت امام راحل انقلاب اسلامی با محوریت امت، امامت و مکتب را پایه گذاری کرده است، گفت: این انقلاب پس از چند دهه استوار مانده است و این نشان می دهد امت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران برای مجرمان و قانون شکنان ناامن تر می شود

مازندران برای مجرمان و قانون شکنان ناامن تر می شود