مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-18سياسي

افتتاح خط لوله انتقال گوره به جاسک در دولت روحانی پیگیری می شود


تبعات افتتاح زودهنگام خط لوله انتقال نفت گوره به جاسک در دولت گذشته باعث شد که کمیسیون اصل 90 این موضوع را پیگیری قضایی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه 28 خردادماه) مجلس شورای اسلامی طی نشست خبری درباره ترک فعل های دولت سابق، اظهار داشت: کمیسیون اصل 90 مجلس تاکنون پرونده های زیادی را از تخلفات دولت روحانی به قوه قضاییه ارسال کرده است.

وی بیان کرد: دو پرونده درباره تخلفات حسن روحانی به قوه قضاییه ارسال شده که یک مورد درباره مداخلات وی در حوزه بورس است که خسارت های زیادی را به کشور وارد کرد.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین پرونده دیگر درباره مداخلات ارزی رییس جمهور سابق است که این موضوع هم به قوه قضاییه ارجاع شده است.

تقاضای ما از رییس قوه قضاییه آن است که با توجه به اینکه چند سال است این دو شکایت به دستگاه قضا ارسال شده است، هر چه زودتر به این پرونده ها رسیدگی شود.

وی در تشریح آخرین وضعیت بررسی پرونده های نفتی دولت دوازدهم از سوی کمیسیون اصل 90، بیان کرد: ما از سال 1398 درگیر این بحث بودیم و تبعات افتتاح زودهنگام خط لوله انتقال نفت گوره به جاسک در دولت گذشته بسیار زیاد بود و کمیسیون اصل 90 با جمع آوری مستندات این موضوع را در قالب شکایت سوم از دولت روحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط لوله انتقال گوره به جاسک در دولت روحانی پیگیری می شود

افتتاح خط لوله انتقال گوره به جاسک در دولت روحانی پیگیری می شود