مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:452023-05-30سياسي

تمهیدات وزارت بهداشت در سالگرد ارتحال امام(ره)


نماینده وزیر بهداشت در در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، تمهیدات بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت برای خدمت به زائران این مراسم را تشریح کرد.

- نماینده وزیر بهداشت در در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، تمهیدات بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت برای خدمت به زائران این مراسم را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسماعیل توکلی، از آماده باش کمیته بهداشت و درمان مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: تمامی هماهنگی های لازم برای خدمات رسانی به زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) انجام شده و نیروها در آماده باش کامل به سر می برند.

وی با اشاره به استقرار 266 دستگاه آمبولانس، 60 دستگاه موتورلانس، 18 اتوبوس آمبولانس، افزود: حدود 2000 نفر تکنسین اورژانس برای این مراسم در آماده باش هستند.

سرپرست مرکز اورژانس تهران، از برپایی 4 بیمارستان صحرایی و استقرار 13 درمانگاه سیار خبر داد و گفت: 38 دستگاه خودرو، کار پشتیبانی از خدمات کمیته بهداشت و درمان مراسم را بر عهده دارند.

توکلی همچنین از آماده باش 52 پایگاه اورژانس هوایی کشور خبر داد و افزود: 2 فروند بالگرد در حرم مطهر امام استقرار یافته است.

وی در ادامه به تمهیدات بهداشتی مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اشاره کرد و گفت: مرکز مدیریت بیماری های واگیر و مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات وزارت بهداشت در سالگرد ارتحال امام(ره)

تمهیدات وزارت بهداشت در سالگرد ارتحال امام(ره)