مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 11:472023-05-29سياسي

راه اندازی 800 نیروگاه خورشیدی خانگی برای مددجویان سمنانی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از راه اندازی 800 نیروگاه پنج کیلوواتی فوتوولتاییک با همکاری بسیج سازندگی برای مددجویان این نهاد در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک با رییس بسیج سازندگی استان سمنان اظهار کرد: 800 طرح فتوولتاییک، پنل های خورشیدی پنج کیلوواتی در قالب تفاهم نامه پنج جانبه برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان در سال جاری ایجاد و ارمغان آور انرژی پاک می شود.

وی به تفاهم نامه مشترک پنج جانبه با ساتپا (سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی) وزارت نیرو، بانک ها، بسیج سازندگی و کمیته امداد برای به اجرا درآوردن طرح های برق خورشیدی اشاره و تصریح کرد: 150 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به این نیروگاه های خانگی اختصاص پیدا می کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه دیگری بین شرکت توزیع نیروی برق و کمیته امداد امام خمینی (ره)، برق تولیدی این نیروگاه ها به صورت تضمینی خریداری می شود و از محل درآمد نیروگاه های خانگی، مددجوی کمیته امداد به درآمدزایی و اشتغال پایدار می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 800 نیروگاه خورشیدی خانگی برای مددجویان سمنانی

راه اندازی 800 نیروگاه خورشیدی خانگی برای مددجویان سمنانی