مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-15ورزشي

پیمانکار برای راه اندازی پیست تخصصی شمشیربازی قم همکاری نمی کند


پیست تخصصی شمشیربازی که قرار بوده در خانه شمشیر بازی قم ایجاد شود هم اکنون به علت عدم همکاری پیمانکار به نتیجه نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در روزهای تلاش شمشیربازان قمی برای کسب افتخار در لیگ برتر جای خالی یک پیست تخصصی کاملاً حس می شود که قول مساعدت آن پیش از ان ها توسط استاندار داده شده بود.

سال گذشته با دستور استاندار قم در شورای ورزش همگانی استان مبلغ یک میلیارد تومان برای تجهیزات ورزشی تخصیص داده شده است که برخی هیئت های ورزشی از آن برای تهیه تشک و تاتمی استفاده کردند.

جذب این مبلغ، نیازسنجی هیئت ها و برگزاری مزایده ساخت پیست تخصصی شمشیربازی در قم اقدامی بوده است که اداره کل ورزش و جوانان استان آن را برعهده داشته و هم اکنون به سرانجام رسیده است.

علی قنبری، رییس هیئت شمشیربازی استان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ورزش شمشیربازی قم را نیازمند احداث یک پیست تخصصی دانست و گفت: شمشیربازان قمی با تمرین روی پیست تخصصی؛ به فضای حرفه ای مسابقات نزدیک می شوند و بهتر می توانند در فضای تمرینات جدی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: از دیگر مزایای ساخت این پیست می توان به برگزاری مسابقات چند جانبه و دریافت میزبانی از اردوی تیم ملی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکار برای راه اندازی پیست تخصصی شمشیربازی قم همکاری نمی کند

پیمانکار برای راه اندازی پیست تخصصی شمشیربازی قم همکاری نمی کند