مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-09فرهنگي

منصور ضابطیان؛ چرا «رادیو هفت» تعطیل شد؟/ چرا سوسمار از سماور بدتر است؟!


برنامه ای که چند سال متوالی در ساعات پایانی شب آرامش را به خانه ها هدیه می دادو تماشاگرانی گزیده پسندتر را پای یک شبکه قبل از آن کم بیننده می نشاند پس از 2200 شب دیگر ادامه نیافت.

- منصور ضابطیان؛ چرا رادیو هفت تعطیل شد؟/ چرا سوسمار از سماور بدتر است؟! برنامه ای که چند سال متوالی در ساعات پایانی شب آرامش را به خانه ها هدیه می دادو تماشاگرانی گزیده پسندتر را پای یک شبکه قبل از آن کم بیننده می نشاند پس از 2200 شب دیگر ادامه نیافت.

منصور ضابطیان سازنده و مجری رادیو هفت درباره آن برنامه گفته است.

عصر ایران- دویست و پنجاه و یکمین نشست از سلسله برنامه های صبح پنج شنبه بخارا به دیدارو گفت و گو با منصور ضابطیان اختصاص داشت که با عنوان روزنامه نگار، برنامه ساز و مجری تلویزیونی و نیز سفرنامه نویس شهرت دارد.

  با این همه بخش غالب اشتهار عمومی او به خاطر برنامه تلویزیونی رادیو هفت است که توانست توجه ها را به یک شبکه تلویزیونی تا قبل از آن کم بیننده جلب کند و مخاطبان خاص تر و کتاب خوان و هنر دوست یا عادی اما دور از قیل و قال سیاست و آموزه های ایدیولوژیک را پای تلویزیون بنشاند.

  منصور ضابطیان نیز دیگر در تلویزیون حضور ندارد و سرنوشت برنامه او مانند فرجام عادل فردوسی پور و 90 شده که با تغییر مدیران تلویزیون و ترجیح آموزه های ایدیولوژیک بر ادب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصور ضابطیان؛ چرا «رادیو هفت» تعطیل شد؟/ چرا سوسمار از سماور بدتر است؟!

منصور ضابطیان؛ چرا «رادیو هفت» تعطیل شد؟/ چرا سوسمار از سماور بدتر است؟!