مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-01سياسي

برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) در 50 نقطه مرکزی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مراسم آیینی و تبیینی بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در 50 نقطه استان سراسر استان برگزار خواهد شد.

- اراک-رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مراسم آیینی و تبیینی بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در 50 نقطه استان سراسر استان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام خلیلی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امام خمینی (ره) بی شک یکی از تأثیرگذارترین شخصیت های سیاسی و مذهبیِ تاریخ معاصر ایران و جهان است افزود: امام (ره) با اندیشه ای برگرفته از تعالیم اسلامی، توانست نظامی نوین در هندسه قدرت جهانی بر پایه جمهوریت و اسلامیت پایه گذاری کند که هم اکنون تبدیل به یک الگو در بسیاری از کشورهای اسلامی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: معرفی ابعاد شخصیتی و ترسیم و تبلیغ سیره، اندیشه ها، و مجاهدت های بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه در شکل گیری و رهبری انقلاب اسلامی باید به درستی برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

خلیلی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی این شورا، مراسم بزرگداشت ارتحال امام در مصلای اراک با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر جانشین نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) در 50 نقطه مرکزی

برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) در 50 نقطه مرکزی