مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 21:402023-06-19اقتصادي

سرانه فضای سبز شهری بوشهر به استاندارد ملی می رسد


با طرح های مختلفی که در حوزه ساخت و تجهیز بوستان های شهری داریم سرانه فضای سبز شهری بوشهر به استاندارد ملی 12 متر می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید نیک روش عصر دوشنبه در نشست خبری با رسانه های استان بوشهر اظهار کرد: با شروع به کار شورا در تابستان سال 1400، با چالشی تحت عنوان بی اعتمادی مردم به کارکرد شورای شهر مواجه بودیم.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم، برنامه ریزی وسیعی در زمینه تکمیل پروژه های نیمه تمام آغاز کردیم.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: در سال اول و دوم شورا، 99 درصد از طرح های نیمه تمام به پایان رسید و تا پایان امسال تمام پروژه ای نیمه تمام تکمیل می شود.

تکمیل طرح های نیمه تمام نیک روش ادامه داد: بودجه امسال شهرداری بندر بوشهر 37 درصد جاری و 63 درصد عمرانی است که بسیار مؤثر در اتمام پروژه های نیمه تمام و آغاز پروژه های جدید است این در حالی است که در سال گذشته با وجود اینکه 60 درصد اعتبارات جاری و 40 درصد عمرانی بود، 95 درصد پروژه های بزرگ نیمه تمام تعیین تکلیف و به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد: در عمر دو ساله این شورا موفق شدیم پروژه های چرخ و فلک و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی به عنوان پروژه های مهم اما راکد و ناقص شهری که مردم انتظار چند ساله از بهره برداری آن داشتند، تکمیل و به بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای سبز شهری بوشهر به استاندارد ملی می رسد

سرانه فضای سبز شهری بوشهر به استاندارد ملی می رسد