مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-08پزشكي

بیماران سرطانی هرمزگان گرفتار پشت یک قرارداد مبهم


بیماران سرطانی هرمزگان برای درمان شدیدا به دستگاهی به نام پت اسکن در استان نیاز دارند که 26 ماه از پرداخت پول آن به یک شرکت برای خریداری می گذرد و هنوز خبری از نصب و راه اندازی دستگاه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بیماران سرطانی هرمزگان شدیدا به دستگاهی به نام پت اسکن نیاز دارند و این دستگاه در شناسایی محل و کانون فعالیت تومورهای سرطانی در بدن انسان کاربرد دارد و بیماران هرمزگانی بدلیل نبود این دستگاه در این استان، آواره استان های یزد و فارس و کرمان هستند.

برخی از بیماران نیز بدلیل نداشتن هزینه های سفر و استقرار در استان های همجوار، درد را آنقدر با خود حمل می کنند تا جان می بازند.

در این شرایط اما مجتمع آموزشی و درمانی پیامبر اعظم (بیمارستان شهید محمدی) بندرعباس در قراردادی سراسر پر از ایراد و نقیصه های قانونی و حتی غیرقانونی در سال 98 اقدام به عقد قرارداد با شرکتی به نام پرتونگاران کیمیا طب حکیم متعلق به معاون وقت درمانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان می کند تا این شرکت با دریافت مبلغی بلاعوض معادل 18 میلیارد تومان یک دستگاه پت اسکن خریداری و آن را مورد بهره برداری قرار داده و مشکل بیماران سرطانی را حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران سرطانی هرمزگان گرفتار پشت یک قرارداد مبهم

بیماران سرطانی هرمزگان گرفتار پشت یک قرارداد مبهم