مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:552023-05-31بين الملل

جاری شدن مجدد سیل در گرمی برقراری جریان آب شرب را مختل کرد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: عملیات ترمیم خط لوله آبرسانی شهرستان گرمی تا عصر امروز با تمام توان ادامه داشت که در اثر جاری شدن مجدد سیل در گرمی با خلل مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا نعمت سلطانی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: جاری شدن سیل به چندین خط لوله انتقال آب در مناطق مختلف شهرستان گرمی آسیب رسانده و مردم را با مشکل تامین آب شرب در منطقه مواجه کرده است.

وی افزود: اما همکاران ما با تمام توان تلاش می کردند تا با ترمیم خط های انتقال آب این مسئله را حل کنند که با بارش مجدد باران در ساعات گذشته و جاری شدن دوباره سیل این عملیات با اختلال مواجه شد.

  مشکل قطعی آب شهرستان گرمی نهایت تا 2 روز آینده برطرف خواهد شد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: ترمیم خط لوله های انتقال آب با تمام توان اجرا و مشکل قطعی آب در شهرستان گرمی نهایت تا 2 روز آینده برطرف خواهد شد و در طی این مدت عملیات آبرسانی سیار در مناطق مختلف شهری ادامه دارد.

سلطانی با اشاره به اینکه پایه های خط لوله انتقال آب در شهرستان گرمی توسط سیل تخریب شده گفت: عملیات ساخت پایه های بتنی لوله های انتقال آب و ترمیم خط لوله های آب شرب در شهرستان گرمی یک هفته زمان خواهد برد، اما تلاش ما این است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاری شدن مجدد سیل در گرمی برقراری جریان آب شرب را مختل کرد

جاری شدن مجدد سیل در گرمی برقراری جریان آب شرب را مختل کرد