مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:452023-05-30بين الملل

اعتراض مادورو و داسیلوا به تحریم های آمریکا علیه ونزوئلا


رییس جمهوری ونزوئلا و رهبر برزیل به تحریم های آمریکا علیه ونزوئلا اعتراض کردند و مادورو گفت امیدوار است که نشست منطقه ای آمریکای جنوبی در برازیلیا خواستار حذف این تحریم ها شود.

- رییس جمهوری ونزوئلا و رهبر برزیل به تحریم های آمریکا علیه ونزوئلا اعتراض کردند و مادورو گفت امیدوار است که نشست منطقه ای آمریکای جنوبی در برازیلیا خواستار حذف این تحریم ها شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، لوییس ایناسیو لولا دا سیلوا، رییس جمهوری برزیل تحریم های ایالات متحده را بسیار اغراق آمیز خواند و از ایالات متحده به دلیل انکار مشروعیت نیکولاس مادورو، رییس جمهوری چپگرای ونزوئلا که از نظر واشنگتن یک رهبر مستبد است و اجازه برگزاری انتخابات آزاد را نداده است، انتقاد کرد.

مادورو برای اولین بار از سال 2015 به برزیل سفر کرده و تلاش دارد تا از روابط گرم تر پیش از دیدار امروز (سه شنبه) 11 رییس جمهوری آمریکای جنوبی در برازیلیا استفاده کند.

رییس جمهوری ونزوئلا همچنین گفت که کشورش می خواهد بخشی از گروه بریکس متشکل از کشورهای پیشرو در حال ظهور باشد و لولا دا سیلوا گفت که شخصا از آن حمایت خواهد کرد.

ژاییر بولسونارو، رییس جمهوری راستگرای سابق برزیل، مادورو را از ورود به برزیل در سال 2019 منع کرده بود؛ اقدامی که لولا با بازگشت به قدرت در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض مادورو و داسیلوا به تحریم های آمریکا علیه ونزوئلا

اعتراض مادورو و داسیلوا به تحریم های آمریکا علیه ونزوئلا