مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 18:502023-06-13سياسي

دیدار دست اندرکاران حج با زائران در مدینه و شنیدن مشکلات موجود


سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت در ادامه بازدید از هتل های محل اسکان زائران ایرانی در مدینه اینبار به هتلی رفتند که فاصله چندانی با حرم نبوی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت امروز به صورت سرزده از هتل محل اقامت 5 کاروان زائران ایرانی از استان های فارس و یزد در مدینه منوره بازدید کردند.

در این بازدید ، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از نزدیک با زائران و مدیران کاروان ها و کارگزاران حج که درحال ارائه خدمات به حجاج بودند، به گفتگو پرداخت.

مسئولان حج و زیارت دراین بازدید مطالب زائران در خصوص خدمات ارائه شده در حوزهای اسکان و تغذیه را شنیدند و به مسئولان ذی ربط برای پیگیری درخواست های مطرح شده تذکراتی دادند.

یکی از زائران هم با اشاره به تاخیر 8 ساعته در پرواز به سمت مدینه، از مسئولان حج و زیارت درخواست داشت که در صورت امکان مدت زمان حضور این گروه از زائران در مدینه بیشتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین نواب دراین باره گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص اسکان زائران درهتل ها، اگر کاروانی یک روز بیشتر در مدینه بماند برای کاروانهای بعدی که عازم مدینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دست اندرکاران حج با زائران در مدینه و شنیدن مشکلات موجود

دیدار دست اندرکاران حج با زائران در مدینه و شنیدن مشکلات موجود