مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-19اجتماعي

افزایش نظارت بر ناوگان حمل مواد معدنی در استان بوشهر


معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از افزایش نظارت بر ناوگان حمل مواد معدنی در استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی شهابی صبح دوشنبه در نشست کارگروه ساماندهی حمل مصالح معدنی و ساختمانی اظهار داشت: رانندگان ناوگان حمل و نقل مواد معدنی که نسبت به جابه جایی بار در مسیرهای مواصلاتی استان اقدام می کنند، ملزم به دریافت بارنامه و کارت هوشمند هستند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر افزود: ناوگان سنگین از جمله کامیون و تریلی که تحت پوشش بارنامه قرار می گیرند، ایمنی تردد آنها در مسیرهای ارتباطی استان ارتقا می یابد، چرا که ملزم به دریافت کارت هوشمند و معاینه فنی خودرو می شوند.

شهابی یادآور شد: بیشترین معادن استان در شهرستان های دشتی، دشتستان، دیر و کنگان می باشند که در قالب گشت های کنترل و نظارت، باسکول های سیار و همچنین چهار سیستم توزین در حال حرکت در پلیس راه ها بر آن نظارت می شود.

وی تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلف اضافه تناژ، ضمن اعمال قانون و پرداخت جریمه خسارت وارده بر راه، بار اضافی تخلیه و نسبت به توقیف ناوگان اقدام می شود.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر با اشاره به کشف 75 تخلف اضافه تناژ در استان از ابتدای سال یادآور شد: میزان اضافه تناژ شناسایی شده 210 تن بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نظارت بر ناوگان حمل مواد معدنی در استان بوشهر

افزایش نظارت بر ناوگان حمل مواد معدنی در استان بوشهر