مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-18فرهنگي

50 هزار نفر به تماشای «جهان بانو» نشستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فصل دوم نمایش بزرگ میدانی «جهان بانو» به تهیه کنندگی علی اسماعیلی و کارگردانی حسن بزرا از روز یکشنبه 17 اردیبهشت در بوستان ولایت اجرای خود را آغاز کرد و تاکنون 50 هزار نفر به تماشای آن نشسته اند.

- اجرای فصل دوم نمایش میدانی جهان بانو با استقبال 50 هزار نفری مخاطبان مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فصل دوم نمایش بزرگ میدانی جهان بانو به تهیه کنندگی علی اسماعیلی و کارگردانی حسن بزرا از روز یکشنبه 17 اردیبهشت در بوستان ولایت اجرای خود را آغاز کرد و تاکنون 50 هزار نفر به تماشای آن نشسته اند.

 اجرای نمایش میدانی جهان بانو به دلیل استقبال تماشاگران تمدید شده و از 21 خردادماه تا 26 تیرماه هر شب ساعت 19:30 در بوستان ولایت تهران به روی صحنه می رود.

جهان بانو نمایشی است با محوریت بانوان مطرح و جریان ساز تاریخ که در خلاصه داستان آن آمده است: جهان بانو، جهان بانوان است، بانوان آسمانی، از ازل تا حال.

جهان بانو داستانی است نه تنها برای زنان، که درباره زنان برای شناخت ایشان .

برخی چهره های سیاسی، فرهنگی و ورزشی نیز مهمان نمایش میدانی جهان بانو بوده اند؛ از جمله: محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیدمحمد هاشمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار نفر به تماشای «جهان بانو» نشستند

50 هزار نفر به تماشای «جهان بانو» نشستند